Subject: C-237/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 13:01:24 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/237
Kohtuasja number: C-237/26
Vastuse kuup�ev: 26.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: liidu kodanik; samasooliste isikute abielu; v�lismaise 
abielutunnistuse registreerimine
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 21; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 7; ELTL artikkel 20; ELTL artikkel 21

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8753

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium